Rabu, 19 April 2017

Fabric & Accessories Supplier

 
Untuk mereka yang 'Bag Making' mesti tercari-cari di mana untuk membeli kain dan aksesori beg kan. Tak ramai sebenarnya yang betul-betul menjual semua barang khas untuk membuat beg. Selalunya kalau kita ke kedai jahit, kebanyakkan barang yang dijual adalah untuk menjahit baju dan barang-barang craft.

Itulah masalah yang saya alami ketika mula-mula menjahit beg 4 tahun dulu. Rupanya yang menjual aksesori beg ini membuat secara online saja.

Jadi untuk memudahkan 'Bag Making' mencari bahan sekarang ini saya menjual secara online khas kain dan aksesori untuk membuat beg sahaja. Separuh dari 'Bag making' yang saya tahu adalah surirumah. Untuk keluar mencari bahan-bahan rasanya susahkan. Nanti sambil masak, tidurkan anak ke boleh lah tengok dulu.

Jika berminat untuk membeli kain dan aksesori membuat beg secara online boleh lah ke kedai kecil saya Fabric & Accessories Supplier . Ada berbagai aksesori beg terkini dijual dengan harga yang berpatutan.

Untuk bulan ini ada 3 aksesori terkini telah dibawa masuk. Untuk mengetahui lebih lagi barang yang ada bolehlah ke kedai kecil saya tu ya.


Happy Shopping !!

Tiada ulasan: